B&D — Business development

We navigate you to success …
Aanmelden
Bel ons +32 16 40 92 90

Referenties

Al meer dan 5 jaar is B&D onze trouwe partner voor onze soft skills en timemanagement trainingen. Omdat onze medewerkers, werkzaam in klinisch onderzoek, zich in zulke specifieke werkomgeving bevinden, maakt B&D al onze trainingen op maat. De 2-daagse communication skills – immersion training is een heuse voltreffer en wordt door bijna al onze junior medewerkers gevolgd. Deze training scoort zeer goed bij de deelnemers omdat deze training verder gaat dan het enkel meegeven van communicatiemodellen; de trainer neemt je als het ware mee in een zoektocht naar je eigen communicatiestijl en geeft je tools om mee aan de slag te gaan en je communicatievaardigheden te verbeteren. Reeds na dag 1 kunnen onze medewerkers aan de slag waarbij ze in dag 2 hun ervaringen kunnen uitwisselen en hier op verder bouwen.

Ook onze training time- en stressmanagement is op maat gemaakt door samen te zitten met de trainer van B&D en de behoeften van onze medewerkers te bespreken. Dit resulteert in een bijna hands-on training waarbij agenda’s, taken en stoorzenders van de medewerkers onder de loep worden genomen en aangepakt! Daarenboven wordt gekeken hoe enkele tips ook toegepast kunnen worden op het dagelijks leven om de work-life balance van de medewerkers positief te beïnvloeden. Tijdens de terugkomdag kunnen deelnemers ervaringen uitwisselen en wordt gekeken hoe zaken die toch niet gelukt zijn anders aangepakt kunnen worden zodat ze toch werken! B&D levert ook persoonlijke coachingsessies op maat, waarbij medewerkers tijdens halve dag sessies verder geholpen worden met duidelijke actieplannen om zo stap voor stap hun weg (terug) te vinden naar een efficiënte werkmethode.

Bedankt B&D voor zoveel expertise!
Hilde Bex, Training Manager van Valesta
Jaarlijks werken we voor ons open aanbod soft skills samen met B&D. Zij hebben een aantal zeer ervaren trainers. De trainingen worden zowel in het Nederlands als in het Frans aangeboden. Om de impact van onze trainingen te bestendigen werken we met een herinneringssysteem via mail voor de deelnemers. Dit wordt door B&D zeer rigoureus opgevolgd. Ook organisatorisch verloopt alles zeer vlot. De gemaakte afspraken worden aangehouden en de syllabi op tijd geleverd.
Sylvia Dekeyzer, personeelsontwikkeling van Audi Brussels SA/NV
Argenta groeit en zowel het aantal medewerkers als de kwaliteit van het Argenta kantorennet en hoofdzetel groeien mee. Sedert enkele jaren doen wij beroep op B&D om de leidinggevende competenties van onze kantoorhouders en leidinggevenden verder te ontwikkelen. De trainers van B&D worden sterk betrokken in de intakefase, integreren de Argenta eigen instrumenten in de training, zorgen voor sterke inhoud en veel interactie en bezorgen ons leerrijke feedback na afloop. De trainingen worden sterk gesmaakt door het Argenta kantorennet en de medewerkers van de hoofdzetel!
Jonathan Cops, Verantwoordelijke Leren & Ontwikkelen - Kantorennet van Argenta Bank- en Verzekeringsgroep nv
Reeds enkele jaren is B&D onze vaste partner voor de trainingen die kaderen in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. Een aantal trainingen focussen specifiek op onze starters. Deze trainingen zijn ingepland in Sogeti academies, waarbij in-house technische trainingen worden afgewisseld met trainingen van soft skills door B&D: communicatieve vaardigheden, presentatietechnieken en voorbereidingen op intakes. Daarnaast krijgen onze meer ervaren medewerkers een ruim aanbod van persoonlijkheidstrainingen, afhankelijk van de noden van hun functie. Zo zijn er groeitrajecten uitgestippeld op vlak van persoonlijke ontwikkeling met verschillende opeenvolgende trainingen. B&D slaagt er in om zich volledig aan te passen aan de specifieke eisen van onze IT-medewerkers en denkt mee na over de optimalisatie van ons trainingsaanbod. Op regelmatige tijdstippen evalueert B&D hun aanbod en worden er aanpassingen voorgesteld. De evaluaties van onze medewerkers worden steeds ter harte genomen. De trainers zijn voor onze medewerkers reeds vertrouwde gezichten. De trainers van B&D stellen zich flexibel op en zijn oprecht geïnteresseerd. Hun trainingsaanpak is aangepast aan het publiek en de noden van onze organisatie.
An Brosens, HR Manager van Sogeti Belgium
Antargaz Belgium NV doet sinds enkele jaren regelmatig beroep op B&D. Zowel de op maat gemaakte in house opleidingen, bijvoorbeeld “People Management training” als de “open trainingen” worden door onze medewerkers steeds met veel enthousiasme onthaald. Het persoonlijk contact met de opleiders en hun professioneel inzicht worden heel erg op prijs gesteld. B&D staat borg voor een zorgvuldige voorbereiding, een interactieve opleiding en niet onbelangrijk, een grondige nabeschouwing.
Marleen Mertens, HR Assistant van Antargaz Belgium
Belfius Insurance heeft reeds voor verschillende opleidingstrajecten beroep gedaan op B&D. Door het professionalisme van zowel de projectbegeleiders als de trainers zijn deze trajecten zeer succesvol verlopen. Een goede voorbereiding is de sleutel tot succes en dat is waar jullie volgens mij zo sterk in zijn. Door goed te luisteren en af te stemmen met de klant, brengen jullie de juiste expert-trainers in de picture. Die vertalen de behoeften heel concreet naar tips en tricks in de opleidingen, zodat het geleerde ook onmiddellijk kan toegepast worden. Door met eigen cases te werken, voelen de deelnemers zich heel betrokken. Een aanrader voor alle niveau’s in de organisatie.
Petra Schyvynck, HR People Development van Belfius Insurance
Trainingen zijn cruciaal binnen Tempo-Team. Onze medewerkers hechten er zelf ook veel belang aan en zijn steeds vragende partij. De keuze van je trainingspartner is dan ook enorm belangrijk! Alles staat of valt met een goed contact en met een goede trainer! B&D is daarom al jarenlang onze vaste trainingspartner voor het aanleren van commercial skills voor onze consultants en peoplemanagement vaardigheden voor onze office managers. De aanpak van de trainers is zeer praktijkgericht, en met hun jarenlange ervaring en kennis weten zij onze medewerkers te boeien en te motiveren om zichzelf te ontwikkelen. Uitspraken zoals 'leerrijk, interessant, boeiend, inspirerend, meteen toe te passen in de praktijk, interactief, deze opleiding moet iedereen krijgen, graag nog van dat, ...' zijn dan ook dagdagelijkse kost op de evaluatieformulieren die we na elke opleiding te lezen krijgen. Onze contacten zijn zeer vlot, correct, flexibel en er wordt veel tijd besteed aan een goede nazorg! Doe zo voort B&D!
Annelies Ceulemans, Training Manager van Tempo-Team
Horeca Vorming Vlaanderen organiseert een 100-tal kosteloze opleidingen voor werknemers uit de horecasector (paritair comité 302). Omdat wij graag de beste informatie willen meegeven aan onze cursisten, rekenen wij op de expertise van externe trainingsbureaus, zoals B&D. Daarnaast is het ook belangrijk voor ons dat onze trainingsbureaus een affiniteit hebben met de horecasector, zodat de trainingen niet te ver af staan van de leefwereld van onze cursisten. B&D is daarom een belangrijke partner voor opleidingen op vlak van communicatietrainingen. We zijn er zeker van dat onze cursisten in goede handen zijn tijdens een opleiding van B&D!
Evi De Cock, Consulent van Horeca Vorming Vlaanderen
Sinds enkele jaren is B&D de vaste partner voor de soft-skills trainingen van het European Center for Clinical Research Training (www.eccrt.com). Onze deelnemers zijn steeds vol lof over de trainers, hun aanpak en hun trainingsstijl. De samenwerking met B&D verloopt correct en vlot, wat een bijkomend aspect is voor de goede samenwerking.
Veerle Bultinck, Training Coordinator van ECCRT